Återförening.. typ..

I helgen har Joey vart här! Wohoow! Men bara över helgen som sagt.. En liten tease på vad som komma skall.. Ja alltså i sommar då. När hon kommer hem under 2 månader!! =)
Stackars plan blev försenat i torsdags så hon kom i fredags i stället.. Så min morsa fick hämta henne eftersom hennes päron hade fullt upp med Christians student =)

Blev i alla fall att se när den lille bebisen Christian sprang ut från Ester. Ja, inte så liten längre, men alla våra småsyskon kommer alltid va bebisar i mina ögon. Han e ju bara 18 ändå... :P

Studentmat, öl, vin & skumpa på studentmottagningen!


Elin & Mickan va också där,.. Även Helle dök upp senare..



Sen var det dags att dra sig in till stan för att starta fest-helgen to be.
Här är mina sköna bönor. Snykka oxå. (jaaa, jag sminkade joey om ni undrar vf hennes makeup e så fräsch o trendig)


Vi stack till Klubb Soft på Hemmaplan, Majorna. Det var grym musik, men fortfarande lite dött. Kommer bli ett jävligt nice ställe att hänga på i sommar om man vill dansa till hippie hopp!


Jag & mina älsklingar!


Skåååål!


Efter en trevlig dag vart ja hemsläp hos fröken Andersson & var tvungen att gå upp snortidigt (nästan) för att damen skulle klippa sig. Tydligen har dom inga utbildade frisörer i France.

En planerad picknick på lördagen blev istället häng hemma hos mormor..
Joey, nån random snygg person, Andrea, Lina & Mickan.


Rolig chey!
 

Här kommer Hotttaa bruuudar från tha hood!



När Sara hade blivit lagom full stack vi till Stars'n bars! Ännu en hiphopklubb dagen till ära.
Det var proppat med folk, ca 58 grader inne på dansgolvet samt att ja & Joey blev omringad av en flock med killar varje gång vi skulle dansa. De var på jakt, med andra ord!! Men vem gillar inte när en kille knider sin kuk upp o ner mot ens ben......


Ölen, som ja inte kunde hålla i handen, utan ville gärna vaska..


En superkul helg. Tack alla som var inblandade. Om en månad drar de igång på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahhaha du har fan ingen censur i din bloggis.

Postat av: sara

nej för de e typ du som läser den så.. why?

2011-05-31 @ 13:21:15
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback