I morgoon smäller dee!

I morgon mina vänner, då åker jag på semester till Turkland. =) Blir borta 2 veckor & det ska bli så jävla gött !!
Kommer sakna alla mina sköna bönor där hemma.

Min vacka underbara Helle pelle päronpung kommer vara saknad till MAX. När Joey har lämnat trion har de bara vart jag & Helena. Men vi har klarat det bra, men nu känns det att du har vart borta länge Johanna! One piece  missing.. När ja kommer hem är det bara 1 vecka kvar, sen är den komplett igen :) I alla fall under 2 långa underbara månader!!



Men jag ska i alla fall ha 2 underbara veckor med min underbara Lina med! Ska blii galet skönt!!



Jag har missbrukat ordet unerbar i detta inlägget. Men jag har så många underbara runt om kring mig så ja kan inte hjälpa! :)

Love u all! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en great vacation gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback