Nytt år, nya möjligheter..

Nu har det gått en vecka av 2011. Och allt är i sin vanliga ordning, typ. Min Johanna har lämnat mig igen, denna gången allt för länge.. :( Men hoppas innerligt att jag & Helle hittar en helg vi kan komma och hälsa på! :)

Snart sticker Mickan iväg också, borta i 3 månader. I VÄRMEN. Tråkigt att inte ha dig hemma, men är skitglad för din skull! & är så jävla avis!!!! Så i helgen ska vi ut en sista gång innan hon sticker & partaja loss! :D Hoppas de blir naaajs!

Lite kuliga bilder det senaste...

Joey & Jag ballar oss på tåget på nyår.


Mina sötisar & jag på juldagen.


BARA för att den är så jävla rolig o efterbliven... hahahahah


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mmm, kolla in strut-tutten..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback