Nyår

Nyår firades med mina 2 pinglor: Johanna & Helena. Det var MINST sagt en intressant afton. Det började åtminstone bra med en god middag här hemma!
Sedan skulle vi bege oss till en fest i Floda, ja ni såg rätt, FLODA. Piss-Floda kallar vi det för numera. Ni kommer fatta varför senare.. I alla fall stack vi ner till vagnen & senare tåget som skulle ta oss till Floda.. På vägen fixade Helle muggar på Pressbyrån att dricka vin ur, Johanna kläckte årets kommentar, "Ditt hår ser ut som en horas muff". Ja, asså fråga mig inte vart hon får allt ifrån..




Johanna vaskar på tåget..


Nu till varför det kallas: Piss-Floda. Jo, för att vägen till huset var rena helvetet, inte minst för Johanna som hade skridskor som skor ungefär. När vi snart var framme vid huset, möts vi av årets backe, liknande Mount Everest. Så brant var den. När vi har gått halva backen hör vi ett skrik från Johanna som står på benen, men glider bakåt. Det KAN ha vart det roligaste på länge. Hon åker alltså ner för hela backen, baklänges & BOOOOM så ramlar hon när hon har kommit ner. Kul, väldigt kul.

När vi kommer till festen, som Vicky hade fixat. Visar det sig att det var en fest fullt med pudelrockare. WTF? Okej att han som skulle ha festen var pudel, men inte en invation av dom?! :O Vi kommer in och möts av ett otroligt oväsen, i form av hårdrock & 10 pudlar som står o spelar luftgitarr. WOW! Jag trodde inte att det fanns pudelrockare kvar längre, men hej på mig vad man kan ha fel.

12 slaget med mina älsklingar! ♥


Sedan hände lite roliga saker som inte bör nämnas i bloggen. Det som hände i Floda stannar i floda..
Det enda ja vet är att jag har fått nog av pudelrockare på ett bra tag.. & hårdrock för den delen med..

Hoppas 2011 blir ett grymt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback