Wknd

Denna helgen har vart lugn. I fredags låg ja hemma i min säng & gjorde ingentin! Kan inte komma ihåg sist jag gjorde det faktiskt.. Hur gör man?
I lördags bestämde jag, Lina & Jasna oss för att gå ut på stan en sväng o dricka, tjöta o bara ha de chill! Det började med att jag lagade lite mat till oss hemma hos Jonas! Som faktiskt hände med ut sedan! Vi stack till Svea. Som numera har klubb Soft. Spelar bara hiphop & Rnb.. Och det är faktiskt riktigt nice. Satt & tjöta. Träffade gamla klasskompisar från stenåldern typ. Shit.. rolig kväll som sluta med att ja lacka ur på en så oskön kille! Jao, det finns mkt äckligt folk asså!



Älskar när min kamera får för sig att ta suddiga bilder. Whyyy whyyy?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback