Torsdag

Solen skiner, himlen är blå. Det är väl ca 7 grader ute.. jepp, det går mot bättre tider.. MEN freezing jävla kallt ändå, eftersom att det blåser i 88525 m/sek ute!

Vart en sväng i skolan idag i alla fall. På vägen hem kommer samma klass med småungar på bussen som in till stan. *Jippiie* Och jag ska bli lärare.. kan man inte tro. Men det roliga med barn e ju att de inte bryr sig om något. Jag satt ganska långt bak och det fanns inte platser till alla barn. Så stod det en liten pojke bredvid mig. Eller snarare satt, på en liten upphöjning, eller typ trappa.. Denna lille killen kunde inte ta skillnad på vad som var bussens inredning och på vad som var en främmande människa. För helt plötsligt kände jag en hand smekandes mot mitt lår. Aja tänkte ja, han fattar inte va han gör & de va ju inte så att han rörde sig mot mer privata regioner, så ja sket i att göra ngt.. Liten som han va. Efter en stund känner jag ngt som försöker squeeezza sig imellan min rumpa & sätet. Han skulle ställa sig upp och skulle ha ngt att hålla tag i. Ja men visst, ta på Saras rumpa! Lite kul, jag satt & asgarva o killen fattade ingenting!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahhahahhaha! Vi har haft 27 grader i typ 4 dagar nu. Nice :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback