Aloe Blacc

Igår var det time för Aloe Blacc på Pustervik. Något jag har sett fram emot väldigt länge. Jag var där med min kära Jasna. Väl på plats träffade vi även Elvira & hennes 2 vänner. Vi var där i tid & fick suuuperplatser längst fram intill fönstret. Där det var en gigantisk slags fönsterbröda som man kunde sitta/stå på. Så när Aloe gick upp ställde vi oss och deet kändes verkligen som om man stod PÅ honom. Det var så jävla nice alltså! Innan Aloe gick upp var det en tjej som lira lite. Maya Juper, shit va hon var grym alltså! Så youtubea henne & lyssna! Men back till min man Aloe Blacc.. SHIT ... Han va helt awesome.. kan inte beskriva riktigt. Han e TUNG alltså! Jag var i lyckorus.. & är fortfarande tror jag.. Jo just det, Jag börja ju grina mitt under konsterten. Kul, Sara, väldigt kul. haha. men av lycka I guess..

I need a dollar..


Söta Elvira innan konserten!


Jazzifizzle va på G!


Min man Aloe!




Mongobild, men vi bjuder!


Sedan var det dags att bege sig till efterfesten som vi var lite tvek på. Men när en av Elviras kompisar sa att om vi gillar hiphop kan ni inte missa det.. Tjejen som spela hette Sarah Love.. Och det var det bästa jag någonsin har vart på.. bästa festen ever.. Hon langa ena gryma låten efter den andra.. Det tog aldrig slut.. Vi var i hiphop himlen under 2½ timmars tid & ja varken stod eller satt stilla under dessa timmarna. Så det resulterar i att jag har ONT i fötterna idag.. trots låga skor..

På jazzhuset innan Sarah Love langa musiken..


Jupp.. ni ser rätt. It was coke =)


GRYMA & snygga DJ:n Sarah Love, influgen från London.


En riktigt lyckad helg alltså. Jag är fortfarade gaaalet glad & jag verkligen ääälskar Aloe Blacc. Vilken man!

Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback