Helena 25 år

Våran Helena har fyllt 25 och det firades med sjuuukt go mat hemma hos henne (hon lagar mat som en gud) & sedan utgång. Jag & Johanna var hemma hos Helle vid 8 tiden och Johanna terroriserade ringklockan så att ela hundfarmen (ja de va typ 100 st hundar) springandes mot oss, och det enda jag kunde tänka på va, shit akta mina stumpbyxor, de är faktiskt fina... :P Helena hade gjort såååå god mat & såååå god tårta! Tack goding!
Sedan drack vi gott vin och blev lite salongsberusade och hann med nöd o näppe med bussen. Det blev som vanligt Nivå & Park! En lyckad kväll igen, trots att Park inte var nått att ha, men som vanligt har vi 3 alltid askul! Och Johanna nöjer sig inte med att slänga shots bakom ryggen, denna gången slängde hon även drinken jag var snäll och gav henne! Så himla otacksam ;) hahaha..

Snygga Helena, liggandes:P


Zorre & Joey



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback