She's special

Jag har många störtsköna vänner. En av dom är lille Johanna panna. Johanna, Joey, jojjo, fishshoten, bajjkorven. Kärt barn har många namn.. Och att jag skriver om henne nu är egentligen något jag inte borde göra. För antagligen kommer hennes enorma ego växa till max.. ;) Och varför fick jag denna dumma idéen? Jo, för att hon kommentera mitt tråkiga inlägg nedan, som handlade om hur tråkig blogg jag har. bara läs hennes kommentar "nej jättebra blogg, den handlar ju mkt om mig" Skämt kan ni tro, njae.. Faktiskt inte! Nej, skämt o sido.. (eller inte) Du e underbar & älskad ändå, även om du e kocko-bello! (okej har aldrig påstått att jag själv är normal) Och i morgon ska vi ha en riktigt kul kväll! Skaaka roooommppaah. Och i morgon tillkommer Lina i vårt pary gang!

Go go go go go joey it's your b-day we gonna party like it's your b-day.. (henne älsklingslåt)


Imorgon ska vi ut o skaka våra stunnaaaa shaaades!


Kommentarer
Postat av: Lina

Måååste hitta något att ha på mig:P jävla skit affärer! ^^

2010-10-07 @ 20:55:35
Postat av: Johanna

Hahahahahhahahahahhaha! <3

Postat av: Johanna

Asså det finns en färg som heter så, jag har inte hittat på om du tror det :P

2010-10-09 @ 13:07:59
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback