My weekend

Återigen en flippad helg. Goddamnit, jag måste take a chill pill någon helg. Okej, med det menar jag inte med att inte gå ut, för det är vårt enda nöje! :P Plus att vi har alldelses för roligt!

Fredagen, började i alla fall att jag o Jasna stack hem till Jonas för lite förfest med massa goa folk! :D Vi drack massa gott vin, jag bråkade med Alex och Jasna ville hänga med till Park! Kors i taket! ;) kulle egentligen till Henriksberg med Helle o Joey, men mötte upp dom på park sedan! Och nästan som vanligt på park hade vi jättekul. Alex söp mig under bordet IGEN.. och allt var asbra.. Dock inte dagen efter. Jävlar vad jag var bakis. en så är det ibland, jag hade kul i alla fall! :P

Alex, jag & Joey på parkis. With the gooolden hat! hahahah


Loook at that giiiiiirl!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, I know, kul eller hur! Och du lägg ner snacket om att take a chill-pill. Du kanske inte ska dricka så mycket bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback