Wopsi

Hej o håå. Har inte bloggat på hur länge som helst för att jag är så jävla lat o orkar inte med det! :P Men något annat jag har lyckats göra är att shoppa! Japp, Sara har vart i farten igen..

Klänningen är från H&M, lite tveksam först, but it's really different and coool!
Min söta mami gav mig denna! :)


Okej, denna klännigen kommer verkligen inte fram på bild, den är helt underbar! Kommer nog bli en klänning jag kommer bära på nyår! Också H&M!


Också ful på bild, men jääävligt najs på!!
Vero Moda, och den sved.. 499:-


Blev också en party top, som redan ligger i tvätten....


Kommentarer
Postat av: Grekjäveln

Haha, omg vilken tur att jag inte köpte den första klänningen idag då! Ska ju inte härmas allt för mycket ;) Men den är riktigt fin! Kan tänka mig att den sitter fint på dig! :)

2010-11-04 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback