gymnasiekvartetten...

Lina sa att jag skulle kolla igenom Emmas blogg om jag hade tråkigt nån dag.. Och eh aaa.. Det hade jag nu så.. Emma har skrivit en del roliga saker genom åren.. Våra 3 år på gymnasiet var ju rätt så sjuka och hon beskriver dom rätt så bra...

"Bland annat ett mönstrat linne med volang framtil, men vi kom inte på vad volang hette så Lina sa " mönstrat linne med svans" haha jag garvade. Sen satt jag i maten och skrattade åt mina egna skämt, o Linda skattade åt mig för att jag skrattade, så Lina o Sara skämdes över oss och gick därifrån." - En ganska så normal dag..


"Vi hade Handel på morgonen och det är rätt kul men segt. Jag och Lina gjorde hänga gubbe och hon tog bara massa cp ord. Jag tog Makenist och då blev Lina upprörd (som vanligt) och sa att det ordet inte fanns, men det tror jag allt att det gör.  På lunchrasten satt jag och Linda på kristinedals fik och lekte min lek "Hur gör djur?"  det var as kul. Vi satt och härmade massa djur och garvade som fan" -
Emma hade en period i sitt liv hon ALLTID använde ordet upprörd.. Och så fort hon använde ordet fick jag flipp.. & den där leken.. finner inga ord.


"Väl tillbaka i skolan råkar jag, smart som jag är, sätta igång nödsingnalen utanför toaletten. Så värsta larmet börjar pipa högt som fan o jag ba " Lina kom nu ", så stack vi där ifrån. Det var lite pinsamt. Men det var en olyckshändelse så jag borde inte skämmas för det" -
Tacka gud för att jag & Linda var i Berlin...


"Det råkar vara så att våran historie lärare har lite dålig handstil så härom veckan skulle hon skriva jordbruk, men det såg ut som om det absolut stod jordbrak. Jag upptäcker det o viskar till Linda " jord brak", sen dör vi båda två av skratt och tillslut pallar Linda inte mer, också pga mina ansiktsutryck som jag plågar henne med..så hon flyttar fram." -
Jag har skrattat så tårarna rinner.. Okej, jag förstår att det inte är kul för random peeps men asså jag dör... jag dööör.


"Jag skriver "budgeten" och kommer på hur ordet blir om man delar det. Så jag viskar i Lindas öra " kolla där springer bud-geten". Vi båda där o försöker verkligen hålla oss från skratt men misslyckas ganska grovt. Nu är Bud-geten en klassiker"


"Kolla där kommer Morgan med stort M och litet organ"


"Nån som inte e så cool utan mer flumm/loj är Ted..matteläraren. På sär-matten idag var han inte bara lite seg å flum. Han hade tydligen simmat 7000m innan så det förklarar väl en del, han hade antagligen svalt för mkt klor..haha.
Iaf, så sa ...han typ: " Nu ska vi räkna ut denna ekvationen", så skrev han ett tal på tavlan.. " Men först ska vi svara på denna frågan:.......*tystnad*..........hm........."vänta den kommer snart".............................! Haha jag o Sara garva typ ihjäl oss. Ingen annan fatta det roliga, men vi satt o garva åt han hela tiden
"


"Aa jag e allt mobbad i skolan.
Idag så skrev Sara " Endast för Emma i 2HA1" på handikapps-toadörren!" -
Sjukt roligt... men kommer dock inte ihåg:P



Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha =D Underbara minnen! Brukar oxå läsa inläggen ibland och skratta åt allt vi gjort =D Puuss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback