you got me like o my god, i'm so in love..

Ushers nya OMG hade jag lyssnat på nån enstaka gång innan Joey introducerade den för mig på riktigt, den är sjukt najs!

I alla fall så har försäsongsträningen kommit igång nu (äntligen) Men jag kommer inte kunna vara med på den så länge till, operation på torsdag.. Och jag har sådan ångest. Villa grina idag när jag tänkte på att jag inte kommer kunna springa på säkert 2 månader.. :( Men men.. what to do. Har i alla fall en sjuklig träningsvärk från igår.. Herre min jesus vad vi körde hårt. Träning i morgon med, HANDBOLL :D

Nu ska jag titta lite hockey, sedan sova.. Upp tidigt för att träffa Sabbe i skolan o skriva tenta.. Shit va ja e duktig..

Pusss från Zåååran

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!



Hur är det idag?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback