Stories you tell as we lay in bed, all afternoon

Först och främst ska jag ska ta körkort, Sedan ska jag samla på mig en massa mod och göra en grej. En grej som jag skulle gjort för länge sedan. Jag vill inte, men det är ett måste. Det kommer resultera i antingen att jag blir väldigt glad, eller åt andra hållet (lutar åt det dåliga) Men om jag inte gör det kommer det bara bli värre. Jag mår dåligt bara jag tänker på det. Men jag måste...


Idag har jag vart i skolan. Dock inte lika länge som igår. Tacka gud för det :) Känner mig faktiskt nöjd med det vi har presterat. Dock planerade vi inte alls något bra, så vi fick sitta från 9-7 igår.. Vilket inte rekommenderas om man skall göra ett arbete.. I Morgon blir det fortsättning på hela processen. Vi ska lägga upp vår redovisning.. Ser inte fram emot den, men vad fan ska man göra.. :'( Vi ska fan festa till det ordentligt när vi är klara med denna skiten :) Dock undrar jag vad man ska göra med en i gruppen som inte gör något alls, utan bara glider igenom denna kurs på ett bananskal. Alltså på vår bekostnad. Typiskt.

Nu ska jag kolla TV.

Puss på er

Ge mig lite värme nu då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback