Galen lördag

Ifredags kom Johanna hit. Vi dega i princip i soffan hela kvällen. Kolla lite film o sånt. =)

Igår mina vänner.. Spelade vi match mot Lysekil. En match jag har vart jätte nervös över.. Men vi var helt enkelt grymma! Slutresultatet blev 23-14 och nu är vi bara 1 match från Div 1 baby!!
Jag var så jävla glad o nöjd efter matchen. Gick bara o njöt hela kvällen :) Efter matchen blev det i alla fall en sväng till Agga, eftersom att hennes son fyllde 15. Så det blev alltså lite kalas =)

Kvällen avslutades med Melodifestivalen hos Vesna & Utgång på det =) Hade en jävligt rolig kväll! Thanks girls!!

Jag & Syrran hos Agga. Lika? ;)


Jag, Vesna & Lina.


Elvira, Jasna & jag som gör någon underlig min på Lounge.


Skål


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygging-Sara! Visste att den klänningen var rätta valet :D

Postat av: Arntmaia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:33:32
URL: http://arntmaia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback