Friday night with Joey & Zoran!

Japp, fredag baby! Bästa dagen på hela veckan som vi alla vet. Vilket också är Zoran & Joey-day som Joey så fint har döpt det till! Ingen fredag utan Joey! & ingen riktig fredag utan lite party :) Kvällen började ju så fint med att jag tappa tålamodet.. Orkade inte vänta på att Johanna skulle komma hem från jobbet så jag satte på musiken på MAX & började dricka vinet all alone, life is gooooooooooood... haha. Joey kom till sist.. Och då får Sara ta fram sina styling skills & börja locka hennes hår. Och lyssna nu folk.. Jag sminkade henne. Jag fick tillåtelsen att SMINKA HENNE!!! Och hon blev en riktig babe, of course ;) Inte nog med det så krossades det vinglas (johanna).. Men men, vad är en kväll utan glassplitter på golvet?! Ingen ball kväll alls;)

Men det blev en ball kväll såklart! Dansade hela natten lång!! På kära Nivå som har hittat tillbaka till det drag det var.. Lite sommarkänsla igår faktiskt.. Mkt roligt! Berra spelade grymm musik and life was gooood!

Kvällen slutade med en riktgt goooo burger från Donken!

Zoran goes crazy!


Joey goes even more wilder


Zoran goes "trying to look sexy"


Joey goes "this is my sex-face"


Joey & Zoran goes drunk, but still pretty!!


Kommentarer
Postat av: emma

Your order has been recived, I will try to deliver to you as soon as possible.



Order: Ray Ban.



Best regards Emma snäckan Andersson

2010-03-28 @ 13:34:18
Postat av: Johanna

Men Zorre, varför skriva samma inlägg som mig, kom på eget, annars jag måste fixa copyrajt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback