Jag är ung hipp & fräsch

Jag tror killarna här på jobbet gillar mig. Både Chefen & en annan kille kom in o satte sig på mitt rum o börja snacka... De fråga mig om mobiler, abonemang och hitan o ditan.. Måste vara kul för dom att ha en ung tjej på jobbet, haha!

Idag är jag fortfarande trött, hade svårt för att sova i natt.. Och förrgår natt var inte heller sömrik. Alltså, en trött Sara idag. Igår kände jag mig bakis, fast jag var bara sjukligt trött. Ringde Mickan o fråga om hon va sugen på Thai, så vi stack till Gamlestan för att köpa lite gooo mat med oss hem! Sedan låg vi bara i soffan o tjöta resten av eftermiddagen.

Åhh.. jag vill bara ha rast så jag får åka hem o sova lite! =( Men jag jobbar bara denna veckan ut.. Så jag får hålla ut helt enkelt...  Sedan ska jag ha kul i 1 månad fram till skolan börjar! Blir att åka upp till sommarstället & gotta sig lite, samt lite utgångar o smått o gott! =)

Gammal bild från Sthlm.. haha.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad ska jag baka för smarrigt i veckan? Kika in på bloggen och hjälp mig välja! :)



tack på förhand!

Postat av: diana

fin blogg, hur är det?

kolla in min blogg o komentera är du snäll(:

2010-07-26 @ 18:28:53
URL: http://duzziiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback