Gubbar.. alltså..

Bra nu har jag bloggen att skriva ner all irritation på. Eller ett utav mina sk. alterego som Jasna så fint säger. Estelle som hon kallade mitt gnälliga alterego (Fråga mig inte vad hon fick Estelle ifrån, hon e bra tokig). Och sedan har vi Ingegärd som är min fulla & skånska variant. Tro inte att jag e schitzo eller nått, har bara lite roligt nu när jag har tråkigt.
Nu har jag nästan glömt av vad jag skulle gnälla på. Jo men nu kom jag på't. Hade kafferast för ett tag sedan. Kommer ner, ska ta mig en kopp kaffe & min frukt med GP i högsta hugg. Nehepp, inga diskade koppar? Tittar i diskmaskinen, som INTE är diskad.. FULL. Den är full. Kan ingen sätta på den då? Jo, det får Sara göra, den lilla söta sommarvikarien. VARSÅGODA! Och så skulle jag precis gå ner och hämta lite mousserande vatten, och då står smöret & osten framme & kylskåpet är inte ordentligt stängt. SUCK.

Inte nog med det så har jag fått ett myggbett precis på handleden där klockan sitter och retar upp det. 5/5 toast.

Zoran is over and out.


Kommentarer
Postat av: Nabil

Ser att du bor i vackra Göteborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback