Fuck Ya'll

MHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA!!! Deeeeeet är freeeeedag!! Och min sista dag på jobbet! Hur skönt? SÅÅÅ SKÖNT!

Efter jobbet igår stack jag till Allum & Ica maxi för att köpa lite hårfärg. Eftersom att mitt hår innan såg ut som ett helvete. Solblekt & utväxt. Neeetaaack mannen! Världens kö överallt. Bilkö, "parkeringskö", kassakö. Varför ska alla handla en torsdag? Well, I don't know. Efter det åkte ja hem o vänta på Lina som skulle komma på en kaffe & hjälpa mig med håret (om Joey skulle göra det skulle säkert bara halva håret blivit färgat, höhö). Det blev finfint, så nu är jag mörkbrun igen. Då jag trivs som bäst. Niiiice! Nu ska min Lina åka till US & A, den jäveln!! :( Är så sjukt jävla avis på henne! Hon ska köpa med sig lite smått o gott till Sara iaf ;) Gonna miss you baby & hoppas du får det bäst!

Sedan rullade jag vidare till Joey. Hon skulle bjuda mig på tacos. Då tänker man, fan va gött att komma till dukat bord, bara sätta sig ner o börja äta. Nee, inte när det gäller Johanna. Där ska man helst göra all mat själv. "hallååå hacka grönsaker då Sara" hehe.. eh.. nej, jag steker köttfärs.. "faaan ja har ingen tacosås, åk o köp Sara" Nu visade det sig, tack och lov, att hon hade tacosås hemma. Men jag hade aldrig åkt iväg.. "Du får äta själv, jag är asmätt, har käkat massa paj" hahahaha ookeeej! (jag gillar dig ändå johanna) Nepp, visst satt folk med mig och åt alltid ;) Sedan satt vi o babbla om allt möjligt.. Eller neej. Vi pratade om sex. hahahah, alltid lika kul.
Thanks for a great dinner bruur, vi ses ikväll ;) At my place, rosévin & tacos idag igen, sedan ut, Nivå? Ja. Jag har sagt det tidigare och säger det igen. Varför variera sig?


Ja tack till en strand, somewhere hot. Denna bild är från Marocko 09.



Kommentarer
Postat av: Johanna

hating for no reason, hey mr carter.. men du lyssna på melissas texter, hjärtskärande! fokusera inte på att hon säger sitt namn, lyssna och lipa! btw, du kan inte lägga upp bilder på mig för folk kommer undra vem den här joey är och när hon ska in på psyket.

Postat av: Sara

hahahahah.. Ja, när ska den här Joey in på psyket egenltigen kan man fråga sig! ;P

2010-07-30 @ 13:28:43
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/
Postat av: elin <3

fin blogg ! :) <3

2010-07-30 @ 14:27:14
URL: http://elinsphotos.blogg.se.se
Postat av: Siz

Sv: Haha, hiphop is the shit :)

2010-07-30 @ 15:50:02
URL: http://sizaralsadi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan!:)

jag kollade in din blogg,gillar den faktiskt:)

själv har jag precis startat min.Vet inte,men du kanske har några tips på vad man kan ändra/lägga till i min blogg?:) kommentera gärna något inlägg så kan jag kommentera hos dig igen:D

föresten,vad ska du göra idag då?:)



http://byvendela.blogg.se

2010-07-30 @ 23:48:16
Postat av: Johanna

Hahahah, fan va mycket fjortisbloggare som kommenterar dina inlägg och typ vill byta kommentarer med dig. Glöm inte skriva kontrakt, viktigt sånt där när man byter kommentarer o så..

2010-08-02 @ 00:54:49
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback