You left me speechless

Är inne i en rastlös period, jag kan inte vara ensam... Vilket jag kan tycka är ganska sköönt i vanliga fall, men icke nu när man har jul lov tydligen.. Så igår tvingade jag Johanna umgås med mig. stackaren.. haha. Vi lagade tacos.. Utan taco krydda!! (johannas fel). Jag dör om jag inte får taco kryddad köttfärs! Men "Johanna fixar" och tar fram salt, peppar, chilli, cayenpeppar o hela köret... Det blev OKEJ, men inte tacos.. hahaha... Men jag blev mätt och det var gott, det är huvudsaken..
Vi kollade också på världens sämsta film.. Michael Jackson - Man in the mirror.. Trodde det var Michael Jackson själv man skulle få se i en typ dokumentär... men icke, det var en långfilm om hans liv... Spelad av en jävla nisse, som var det sämsta du har sett..I alla fall.... DEN SÖÖÖÖÖG.
Men sedan fick vi nog av dåliga filmer och satte på The Dark Night.. Och jag satt o skrattade åt Heath Ledger hela filmen.. Så jävla bra! haha you gotta Love the Joker!

Sedan gjorde vi en sån rolig grej så ja höll på att kissa ner mig, men det är än så länge hemligstämplat! Ni kommer få se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback