Take the gun, and count to three.

Men draaaaaaaa mig baklänges vad jag har ont i min kropp. Känner mig som en 80-årig tant från naveln och neråt. I morgon kommer jag nog har gooooo träningsvärk efter dagens handbolls pass. Men det är bara att träna bort på gymmet... Ska först till bilskolan en stund, sola, gymma & sedan blir det hockey med Elin! :)

Nu är det verkligen beach 2010 som gäller, det brukar vara mkt snack och liten verkstad på den fronten, men nu jävlar i havet... För jag mår verkligen dåligt över all mat och allt godis jag har stoppat i mig under julen. Så nu jävlar ska jag träna stenhårt, AND I MEAN IT!!
Och jag ska inte heller dricka någon alkohol... Utgång.. absolut, ... Men NO ALCOHOL!
Det blir ju nästan som ett litet nyårs löfte.. Men nyårslöften i mitt rövhål.. Ingen håller dom någonsin ändå, så detta blir bara något jag SKA göra.. :)

Nu blir det handboll (på TV) sedan blir det nog sängen liiiite i tid idag.. Dags att ställa tillbaka dygnsrytmen där den ska vara...

Puzz på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det så här du meddelar mig!? På din blogg!? Ska du aldrig mer dricka!? Have u lost your mind woman?

Postat av: Lina

okej jag sa draaa dig baklääänges :P

2010-01-06 @ 16:43:53
URL: http://writteninthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback