Nyår i Kungälv

Då var det nyår igen, och alltid lika överskattat.. Men jag, Johanna & Mikaela var bjudna på en liten fest/middag i Kungälv.. Vi hade mkt trevligt, det var lugnt o skönt, inga jobbiga fyllor och var hemma redan vid 3 tiden... Och jag o Joey mådde prima idag när vi vakna kl 1 haha! :) Underbart!

Så jaa.. Dagen.. Johanna har vart här, vakna som sagt vid 13 tiden, UTVILADE!! Vi käkade frukost vid 14, sedan spenderades resten av dagen framför TV:n. Vi såg på "Säg att du älskar mig" som förövrigt är hemsk.. Och Sedan "Baksmällan" Vilket var 3:e gången denna veckan i princip... haha Den är galet rolig! Men nu en paus från den filmen.. haha



Efter att ha varit med Johanna 2 dagar i rad så får man sig många goda skratt också.. Den där damen säger så roliga grejer ibland så man knäcker sig. LOVE IT. haha..
J: Sara, vill du ha den klubban?
S: Hmm...
J: DU FÅR DEN DU FÅR DEN DU FÅR DEN!
S: hahaha det är lugnt... du kan ta den..
J: (Nöjd som tusan)Okej då, jag försökte iaf länge..
(Efter ett tag)
J: Vill du ha ett slick?
Jagdöravskratt.....


"Nämen oj det fastna en tomte i mitt håååår"
(Med den klassiska tyska accenten som ni inte kan föreställa er)

Nu ska jag hitta på nått, för trött e ja inte..

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahahah sara, jag dör av garv åt mig själv! jag är ju helfestlig hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback