It feels like he's reading my mind

Ni som jävlas med att inte lyssna på Ne-Yo låten i inlägget nedan, LYSSNA NU! Den låten går runt, runt & runt i mitt huvud hela dagarna kan jag.

Idag har jag vart i skolan, jätte jätte tråkig föreläsning :( Sedan åkte jag till bilskolan o plugga. Klara fas B idag. Gött, haha.. I morgon ska jag köra 7.30. Hahah Myyysigt... Dennis var så snäll att börja 10 min tidigare och avsluta lektionen vid jobbet, för jag ska jobba i morgon:)  och detta ska jag aldrig glömma. För enligt dennis gjorde han en jättegod gärning..

Så i morgon blir det hur mkt som helst att göra, köra, jobba & sedan direkt till träning.. hoho..

Hejdå på er

Kommentarer
Postat av: Michaelgrete

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback