ENOUGH

TACK OCH HEJ SÄGER JAG TILL SNÖN!

Jag traskar runt i världens snyggaste och coolaste snowjoggers.. MEN gillar jag snö? Gillar jag kyla? NEEHEE DUU. Bort NU NU NU NU! Och om jag ens hade tyckt det var lite okej skulle jag behövt en antingen en canada goose eller en woolrich jacka, men har jag 6000 att lägga på en jacka? NEJ DET HAR JAG INTE. Så snälla snälla.. Om nu gud finns kan han väl ta bort snön.. Snälla...

Japp.. slut på gnällandet.. Mitt liv.. Back to normal. Skolan har börjat igen.. Hade gärna kunnat ha lite längre lov.. men men.. Träningen har kommit igång till det vanliga.. BEACH 2010 HERE I COME.

I morgon ska ja till skolan, körskolan (kanske), gymmet & sedan till vesnooooo.

I'm out of here

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va annars? handboll e ju ditt liv! haha nä, men fick för mig dt, men tydligen inte.

Postat av: snäckan

vilken fin fin header! När ska vi ha våran date smulan? puss

2010-01-12 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback