2010

Nytt decenium till och med. Under 10 år kommer mycket att hända....
Någon av oss kommer kanske gifta sig?
Jag eller någon av kompisarna kommer få barn?
Jag kommer flytta hemifrån (Förhoppningsvis, vill inte bo hemma när jag är 30, haha)
Jag kommer vara färdigutbildad lärare.
Dock är tanken på vissa utav dessa ovanstående saker jätteskrämmande.... Gifta mig? Skaffa barn? Herregud... Men, det lär ju inte hända under detta året dock, så lite lugn kan jag vara.. haha

MEN, saker som KOMMER att hända detta året:
Jag tar körkort, prio nr 1... (efter skolan förstås)
Efter 1½ års jämnvikt är det dags för mig att hitta motivationen och gå ner 5 KG.

Kanske saker
Sara eller någon av mina single ladies skaffar pojkvän? (drömma går ju i alla fall, haha)
Antagligen en resa till Thailand med familjen.
Förhoppningsvis en resa med mina käraste vänner.

Hahah nu får vi se vad som blir verklighet och inte ;)

Men framförallt vill jag ha lite bränna och stå på en strand i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback