Yeah yeah yeah i'm so hard

Underbart med en sån jobbig träning idag faktiskt.. Nu känns det hur gött som helst.. Lite sorligt, sista judoträningen för säsongen.. Mer till försäsongen.. (som jag inte vill ha, haha)

I morgon åker svinen till Dominikanska Republiken också.. :( Usch, inte alls avis, nej nej.. Älskar snö o kyla, herregud!

Jobb för mig i morgon också, trevligt det! Sedan blir det handboll på det. SEDAN ÄR DET FREEEDAG. Jag o kärringen (läs Johanna.. hahahah) ska ha mys-tacokväll. För ca 3 månader sedan var det inte ett alternativ.. haha, men johanna har rätt.. Det är fan inte kul att gå ut i detta vädret. Man kan inte ha klackar utan att bokstavligen slå ihjäl sig. När vädret har blivit som det ska får göteborgs nattliv tillbaka sina pinglor! hahaha ;)

Men ändå ska jag på juggefest på lördag. Kan bli lite roligt ändå. Kommer ha världens snyggaste outfit på mig så snygg kommer jag i alla fall vara! haha :D

Mina älsklingar och jag på nyår.


Och ja.. jag var brun som en jävla bajskorv på bilden i inlägget nedan. :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan, helgen efter går vi ut, nu får det va slut på tråkmånsandet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback