Saturaday night

Vi vann igår igen, så jävla skönt! Och inte nog med det, Kärra förlora, så nu ligger vi 3:a igen! Där vi sa vara ;)


Det blev att "fira" segern igen.. haha. Nej, men jag och Johanna festade till det. Brukar inte gilla att gå ut på lördagar eftersom att det är 25 + överallt i princip. Vi stack först till Berså med några av hennes vänner från Kristinehamn.  Men på Berså kan man inte vara särskildt länge, så vi stack vid 2 tiden. Vidare till Park Lane. Alltid en chansning, men det gick fint. Och mina damer o herrar. Bästa kvällen på park på jag vet inte hur länge. Den här DJ:n langa den bästa musiken man kunde tänka sig. Jag o Joey dansa väl nästan konstant i 3 timmar?! Sedan var det dags att åka hem vid 4 tiden. Jag, Joey & A åkte taxi hem efter att Arre försökt fixa oss svart taxi, men vilket var lite misslyckat haha. Så det blev vanlig taxi hem. (Lika bra) Och herregud va skönt det var att slänga av sig klackara o slänga sig på sängen. Underbart efter en vild utekväll, haha!
Men en sjukt ball kväll med Joey på park blev det i alla fall!

Varför ser alltid jag efterbliven ut på dessa vimmelbilder.. Måste göra nått annat.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback