Last day

Jahapp, då var 2010 slut. Det har ju gått så sjukt jävla fort så det är läskigt.. Inte mitt år direkt, får hoppas nästa blir bättre! Har dock haft en härlig sommar med alla mina vänner, nu vill jag bara att vintern ska försvinna & att våren ska komma! :)


Vad som står på schemat idag är i alla fall att mina brudar kommer hit. Helena är kock för aftonen & Johanna är backup (haha). Vi kommer att avnjuta en god 3 rätters; Ostar till förrätt, som man oftast har till efterrätt kanske men vi vänder på't.. Ryggbiff & rotfrukter, till efterätt blir det en creme brullé a la Helena. Gott! Och kul som Nyår är så ska Sara vara nykter. Tack så jättemycket, min fina lilla penicillin-kur! <3 Men det ska nog bli trevligt ändå, efter middagen åker vi till Floda av alla ställen, för lite partey.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback