what a weekend!

En väldigt rolig och händelserik helg mina vänner! I fredags vart det utgång och till graaaand opening på park! Helt okej kväll med johannas sthlms besök som sällskap denna gången med. Jag körde bil, eftersom jag käkar medicin och skulle upp tidigt dagen efter :)
Kom hem vid ca 3 tiden, så det innebar ca 3½ timmes sömn innan färden till Jönköping & matchläger! Kul o se när brudarna spelade, mindre kul att inte spela själv.
Hade redan bestämt sedan innan att gå ut men kände att jag absolut inte orkade, så tog bilen till vesna, mjukis va på, soffläget med ;) Men sedan kom Alexander o Jonas som förstörde det för mig och ville ha med mig ut... Jahapp, jag var inte jätte svår att övertala.. De skulle till park. En lördag. :) Okej dåå. Fick låna kläder av Vesna, väska av Vesna , smink av Vesna... allt. Men blev helt representabel ändå tror ja. Sedan kom min lille Joey & helle till park också! wihooo. En galen natt, jag va asfull o idag e ja astrött. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback