Var hon vackrare än mig?

Tjenis penis. Veckan som gått har miiiinst sagt vart jobbig. Jobbig, händelserik och lite rolig på samma gång. Utgångar, fylla.. med mera, med mera..

Har konstaterat några grejer. Både bra och dåliga.

1. Killar är svin. Nej Sara, nu kan du inte dra alla över en kam. JO DET KAN JAG VISST DET. För jag har inte träffat någon som inte är en hora. (ni som är känsliga, stick härifrån) De ljuger, tänker med dicken osv osv.. Suprise? Nej precis. Ni visste redan. Är jag pissed off? Ja. Snälla låt mig träffa en normal kille någon gång. Jag fötjänar det.

2. Vänner är det bästa som finns. Ja, det är väl rätt självklart egentligen, kan inte riktigt förklara. Är så sjukt tacksam över att en person sett till så att jag inte slösar min tid med assholes. Älskar er alla mina underbara!

3. Jag älskar att gå ut. Fredag, lördag, söndag.. Varje dag i veckan. Okej nej ja skojar bara. Men sommaren är underbar (okej inte vädret). Men att gå ut och dansa med mina underbara är det bästa ja vet. Jag, Joey & Helle pelle är riktigt grymma ute och har så sjukt kul. Fredagen på Henriksberg va riktigt tungt. Vi dansade till hiphop hela natten o va lagom fulla. I love you girls!

4. Jag älskar att vara ledig. Gå och sätta sig på Viktoria en söndag, dricka vin med vänner och bara ha sjukt trevligt! Jag älskar. Att sedan vakna 12 dagen därpå, lagom seg i huvudet, bli hämtad av Joey, äta lunch och dricka kaffe och prata ut om alla våra dumma issues (och jaa de är alldeles för många).

5. Jag älskar Melissa Horn. Okej, eller mer musik.. Men Melissas låtar är underbara. Hennes texter är helt sjuuuuka. Hon tar ens tankar och sjunger om dom ungefär.


Jag & världens snyggaste Helena på Henriksberg:)

Min snygga Joey!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sara du är bäst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback