Up n down

På en helg har det hänt mycket. Inget special i mitt liv direkt (lite kanske), men allt runtomkring. Vesna har träffat en kille, jag har vart på dejt (hjäääälp) Och varför, varför är det så att man alltid ska fråga sig vafan det är för fel på en, eftersom alla andra har kille ungefär.. men inte jag. Och så vill en kille träffas på riktigt och vara lite seriös, då flippar man ur... Jag blir rädd, får kvälvningar, spyr, skakar. Okej, nej lite ljuger jag. Men man blir lite scared.. Kanske bara för att jag antagligen inte tycker att jag är bra på det, eftersomm att allt annat har gått åt helvete. Men nej, jag får se det som en kul grej o hoppas att han vill ses igen antagligen...
Jag älskar singellivet helt enkelt. Tror jag?

Idag har jag i alla fall inte gjort ett smack. Har legat i soffan ta mig fan hela dagen.. Inte kul alls. Astrött e ja också. Men i morgon blir det förhoppningsvis lite roligare! Det är fredag! Alltså lite handboll o smått o gott :) Kanske utgång? Får passa på nu när skolan snart börjar igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback