Sommaren är kort..

True fucking story! Eller sång.. Pratade med Johanna i tele för en stund sedan, jag som precis hade lagt min bitterhet bakom mig. Den kom tillbaka när Joey nämde att sommaren är slut och att hon o helle är helt deprimerade på jobbet. Och där försöker jag vara en klippa o ba "neeej neej neeej.. nu är det sensommar och vi kommer ha så roooligt såååå, som alltid!"  Visst kommer vi ha roligt, men fuck, sommaren är verkligen slut. Johanna kanske flyttar utomlands snart och det kommer bli sjukt jobbigt!! BE STRONG SARA, BE STRONG!

Men i alla fall så har vi roliga saker att se fram emot kommande veckor ändå. På fredag ska vi ut. Till parks graaand opening typ. haha. Sedan har ju jag ett litet 20 års kalas som inte lär vara lugnt. Här ska det ballas ur!

Yoyoyo, i'm outta her

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, sorry, depressionen sprider sig. Men fan sommaren är bäst, speciellt den här. Den har ju gått så fort för att man haft så kul. Världens bästa sommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback