I've got hoes, in different area codes

Fan jag tror jag att jag har fått mjälthugg..

På tal om annat än mjälthugg så var det ooootroooligt seg dag igår. Sara steg upp kl 14.30 efter att ha kommit hem vid cirka 06.45 på morgonen. Det var en feeet kväll på park! Hade hur kul som helst och var där tills det stängde :) Ja hände lite högst oväntade grejer, men det är sånt som är kul! Träffade min lille Joey & Helle där också. Hon tyckte tydligen att jag var lite berusad, men jag fattar ingenting.

Igår var mina tjejer här. Lina o Joey va här på en Buzz kväll.. som vanligt. Lina & Johanna är riktigta Buzz slynor. Riktiga suckers.. ;) Jag vann som vanligt typ... (när inte mikaela är med)

Idag blir det en tripp till sjukgymnasten o sedan ner till träningen.

Jag såg en kille med en sån sexig tiger skjorta, ville knäppa ett kort med joey o snubben!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va fresh, skicka bilder då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback