A new start!

Johanna har börjat blogga igen, så då ska inte jag vara sämre... Bara att jag ska känna för det igen.. Hade ingen lust till det förut, men why not.

Just nu är jag mitt uppe i en praktik i alla fall. Skolan flyter på bra och så.. Bara att jag har en jäkla massa att  göra, men det var ju inte oväntat direkt.. hehe.

De senaste veckorna har det inte hänt något speciellt, veckorna rullar på som vanligt, helgerna är fyllda med superroliga utekvällar, handbollsmatcher och annat skoj. Så det är full rulle.

Torsdag i morgon, vilket innebär ett steg närmre fredag! Nu när man går i skolan är helgen otroligt efterlängtad! Speciellt när man skall ut med vänner och ha roligt! På fredag blir det utgång till Nivå med Joey. Ovanligt? nej.. Men lär inte bli på ett bra tag nu eftersom att Johanna har sjukt mkt på jobbet vid juletider.. Så på fredag ska vi ha sjukt roligt! =)
lördag blir det hockey med familjen och sedan kanske en liten mysig mys kväll med A om jag får som jag vill! =) (jag har planerat utan att personen vet om det, så det kanske inte blir så, haha) Söndag är match dag.. så ser den återstående veckan ut för mig!




Kommentarer
Postat av: emma

sara när ska vi ha våran date? :o)

2009-11-30 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback