Monday again..

Då vart det måndag igen.. Lite segt med måndagar, men jag är inte ledsen för det.. För på torsdag är vi ju lediga & på fredag ska vi på utflykt :) hihi.

Min helg har i alla fall vart så lugn den kan bli... I fredags gjorde jag verkligen I N G E T.. Jo.. var på restaurang med syrran.. Men annars nada.. På lördan åkte vi upp till landet för det var en jävla massa saker som behövdes göra.. Typ så gräs.. Nej inte roligt.. Verkligen inte.. uuuh. Men det blev gjort och eftersom det är jag som har gjort det kommer det bli världens snyggaste gräsmatta, hahah!

I söndags var jag en sväng hos Johanna på kvällen för lite tjöt & kaffe. Och har redan planerat den kommande helgens händelser.. haha. :)

Se ya!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så gräs...? HAHAHA! Men vadå, vad hände med gräset ni hade innan då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback