jahaja



Då var ja hemma från jobbet.
Sitter och äter en god kycklingsallad och ser regnet ösa ner utanför..
En annan smart grej jag gjorde på jobbet idag var ju att riva sönder ina byxor... Tänkte att det kunde vara kul att gunga lite med Helen och barnen på gungbrädan, men halft sönder och sliten so den är blev det en STOR reva i mina byxor (de ja har på bilden) Så det menas alltå att jag måste köpa nya.. För ja älsklar dem..

Igår träffade jag Katrin efter jobbet.. Skitlängesedan sist.. Shit va dåliga vi är... 
Vi var o  käka mat på la gondola (MMMMMHM) och det blev som vanligt en massa tjöt.

På Schemat ikväll står alltså: Judo träning. 


ÅHHH UNDERBART MED LEDIG DAG I MORGON :D 

Kommentarer
Postat av: Helen

Sara!

Vi ska nog inte gunga gungbräda du och jag, men barnen hade skit skoj i alla fall.

Jag kan laga dina byxor om du vill????????

Kram

2009-05-21 @ 15:42:46
Postat av: Katrin

Haha vi verkligen suger , måste skärpa till oss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback