Today

Idag har jag lunchat med snäckan! Mysigt :) Var ju underbart väder idag med..! Sedan mötte jag upp frugan efter hon delat färdigt sin post! ;) Det blev lite kaffe med henne också.. Plus att jag stötte på Gulleponken Niklas på fröken olson också! Under hans dejt också.. Bra tajmat där sara ;) hahahaha.. Lite roligt faktiskt! 
Kvällen har spenderats hos Vesna, tillsammans med Lina då of course! 

Måste ju visa min otroligt sexiga sida.. hahahahah 


Varför ska jag alltid blinka med ett öga? Så coolt.. haha


Nu ska jag somna till baby goodbye. Sinnes va bra den är ;)

Kommentarer
Postat av: emma

det var kuligt att ses smulan =) Jag hoppas att jag kan komma förbi ikväll!! puss

Postat av: Gulleponken

Ja, du får ge fan i att ha sån tajming;)

2009-03-25 @ 00:49:46
URL: http://www.ramaskriet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback