Självförsvar

Jag sa ju att vi skulle ha självförsvars träning igår.. Det hade vi och det var inte så tråkigt som jag hade tänkt mig. Fick mig en del garv undertiden trots allt.. Sedan var det ju jobbigt också.. Det räckte ju liksom inte att jag sög totalt! haha.. tänk er själva.. Ett gäng OTROLIGT viga (not) handbollsspelare göra kickar upp mot huvudet, slag och kast.. Kan inte bli bra! hahah....  Men nu är det ingen som ska försöka sig på mig säger jag bara! Då åker ni på stryk! ;)

Nu är jag på jobbet, ska stänga idag.. Första gången.. hihi. Men vi får väl hoppas att allt går bra! Så det blir ingen träning för mig idag med andra ord :) Men ska ändå ner en sväng o prata med magnus... var tydligen något han ville...

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

haha du ska vara glad att du inte varit med på träningen :P fy fan för blåsor säger jag bara!! jennie och johanna J fick tom BLOD blåsor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback