Lördagen

En helt sinnessjuk Lördag blev det för min del. Började med att spela den sista A-lags matchen för säsongen. Den kunde väl ha slutat bättre.. Vi förlorade, men det var väl egentligen ingen som deppa för den förlusten ändå.. hehe.. 
Sedan var det snabba puckar hem till Utmarks hallen för att spela med B-laget.. Också där var det den sista matchen och typ av en seriefinal.. som vi vann, underbart =) 

Efter det stressade jag som ett as med att duscha, sminka mig, fixa håret, förfesta... hahah.. Det var ju dags för avslutningsfest på Berså. Blev faktiskt en hellyckad kväll och jag hade väldigt roligt med alla tjejer :)  






Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha har du läst mitt inlägg eller? Vi hade lite olika kvällar moaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback