Helgen

Har vart en rolig helg med mycket roligt.
Fredagen spenderade jag ju först på jobbet, sedan var det hem och gör iordning sig för att träffa Mikaela & Sofia för att spela lite biljard. Skitroligt ju! Förutom att jag sög... ha ha ha.. Hade vart den perfekta förfesten om man hade gått ut, vilket vi inte skulle göra.. Men man blev jääkligt sugen där ett tag! Det blev i alla fall sängen kl 12 eftersom det var match dagen efter.

Lördag. En viktig match mot Backa skulle spelas. Lite med kniven mot strupen match.. med tanke på att vi måste vinna resten av matcherna som e kvar. Det var en sån otroligt rolig match att spela! Och vi vann ju då givetvis.. hehe :) Fick snabba mig som fan efter för att åka hem till Johanna o hjälpa till på hennes mammas 50-års fest.. Det blev massa god mat.. & dans med de goa 50 åringarna! haha! :D

Söndagen är här.. Och den har tillbringats på Ikea & i handbollshallen. Kollade på en ny säng o lite hyllor till mig. Ska antagligen flytta upp till rummet där uppe.. Och då ska jag ha en ny säng. Hittade en jättefin 1.40 säng som jag vill ha! Hatar mitt råtthål här nere.
Sedan var det direkt till match med B-laget. Mötte Partille och spelade kanske inte en jättebra match.. men det var en bra kämpar insats i alla fall och vi vann.. Och jag är helt slutkörd eftersom jag inte satt 1 enda minut på bänken!

NU: Duschen, sedan mat & soffan & BONES ikväll!!

Bild från i lördags, Jag & Johanna (med sitt skitsnygga hår och klänning)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser så jävla uttråkad ut på den bilden, it's sick. men jag såg inte så normal ut på nån av bilderna..:P

Postat av: Caroline

Snygga klänningar! :)

2009-03-09 @ 10:47:33
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så fina ni var =)

2009-03-09 @ 15:58:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback