Halv arbetsvecka

Då var denna arbetsvecka slut. Har blivit mycket nu det senaste, så känns lite konstigt att inte åka dit i morgon. hehe, men istället får jag se till att göra någon nytta här hemma.. Typ som och tvätta.. Jippie..
Är också helt galet trött efter en jobbig natt, alltså ingen sömn.. Låg och vred mig hela natten, kunde bara inte sova.. Men det känner jag att ja kommer ta igen nu.. :)

Annars så känner jag att humöret börjar nå toppen då vädret är fint ute.. Så himla underbart när solen skiner och det är varmt.. Har endast haft vindjacka på jobbet de senaste dagarna.. Så nu känner jag att våren är på väg på riktigt!

Annars så laddar jag som satan tills på lördag, då vi ska spela de sista matcherna samt att det kommer bli årets fest ungefär, lagfest, avslutningsfest, utgång.. you name it.. Allt på samma gång. Nämligen så att vi säljer biljetter till Berså och jag hoppas att det kommer bli riktigt skoj!

 Helt sinnes att det nästan är ett helt år sedan man tog studenten också..
Saknar!




Nu däckar jag snart.
Sängen ropar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så härliga foton =) saknar studenten

Postat av: Lina

haha härligt att du valde den osexigaste bilden på oss med :Dhaha

2009-03-19 @ 15:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback