Söndag it is..

Då har man en seg Söndag framför sig då..
Igår var Jag, Johanna & Mikaela hemma hos Sofia för att fira henne :) Hon bjöd på en jättegod middag & efterrätt på det... Weell done! Det blev en jävla massa tjöt, då vi 4 inte har setts på jättelänge =( Men det var i alla fall skittrevligt! Efter ett antal passoa(!) shots.. Så messa Sandra, de skulle till Nivå, Så vid 1 tiden åkte jag in sedan med.. :) Jättekul att vara 18 & själv komma in på Nivå? Men Sandra kunde sin grej o snackade in mig ;) hahaha. Blev en jättekul & lyckad kväll.. Igen.. :)

Efter den otroligt goda middagen!


Jajjemäänn


Jag & Johanna är så sexiga vi bara kan bli, men den bjuder vi (jag) på. :D


En dag som denna kanske man borde plugga lite teori.. ?
Får se om ja orkar..:P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback