Ett tag sedan..

Nu har jag inte skrivit på ett bra jävla tag.. Men har verkligen inte haft tid något alls...! Just nu är min vardag fylld med massa jobb & träning.. Och när jag inte gör det umgås jag hellre med mina vänner än skriver här.. :P Så får det ju vara..

Det som har hänt det senaste är ju att mamsen har fyllt 40! hehe, tanten nu då.. Så det har vart lite kalas o sånt.. Det som komma skall är ju alla dessa jäkla studenter också... tacka gud för att ja tog förra året..

I morgon är det en stressig dag.
Börja jobba kl 7
Carros student kl 14.30
Hem o fixa sig
Carros studentmottagning mellan 16-17 tiden
Sedan utgång med tjejorna..

Sova snaart? Jaaa..

Kommentarer
Postat av: emma

miss you.. träffas snart??

2009-06-05 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback