Yesterday

Vaknade kl 6 för att A's grannar började såga(!) och spika.. Vem gör det en lördag morgon? Nej precis.. det gör man bara inte.. Sedan somna jag, vakna 8 av den otroliga värmen, somna igen, vakna halv 10.. Somna igen för att det var "för tidigt" för att gå upp...Sedan fick jag nog och väckte herrn kl 11.20. Så ni kan förstå att jag är heeeltrött idag efter den varmaste dagen & natten i historien.. + ingen sömn..

Och så var det hem för att röja ur köket, sola, duscha & sedan sticka in till stan för att se på lite landskamper (partille cup) med Jasna.. Och sedan hem till Jaz för att gör iordning sig för utgång.. Det blidde alltså Nivå med Jaz o hennes kompis Elvira.. Hade riktigt trevligt, även om det var sjuuuukt jävla varmt.. Svetten bokstavligt talat rann ner från hela kroppen.. Och drack inte en droppe alkohol.. så det kändes bra! hahah..

i veckan är det en massa körlektioner som väntar, samt utgång med Johanna.. Blir level antagligen, super.
Träna måste jag göra med.. uh

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback