Rubrik..

Då har man semester! Oh Så skönt :) men gud va jag kommer sakna alla sötnosar...
I alla fall så "firades"  semestern med att åka till Kåsjön med Lina för att sola och bada efter jobbet.. Slutade 1 så det blev några sköna timmar på stranden..

Sedan fick man skynda sig som tusan hem för tydligen skulle man bli bjuden på grill :D Blev snabb dusch o sedan körde mamma mig som tur var...
Sedan har jag aldrig haft så roligt åt en person som grillar någon gång. Men grillmaster som han kallade sig kunde tydligen sin grej.. Först skulle man lägga upp grillkålen som en pyramid o tända på... (fråga mig inte varför) När han sedan gick o hämta hårfönen för att blåsa på kålen gick jag in o kollade TV.. åh gud va ja skratta åt honom..
"Svenskar kan ingenting om grillning, så tyst på dig" fick jag lära mig med också.. haha. Men gott var det i alla fall! :)

Sedan låg vi i VÄRMEN (herregud va varmt det var igår) och kollade på Saw 5.. Hade ju inte sett den.. Ingen höjdare kan jag väl påstå men... Sedan har ja inte sovit jätte mycket inatt.. Pallar inte denna värmen.. Och ingen fläkt hade människan heller.. Då dör man.

Ikväll blir det utgång med Jasna och hennes vänner i alla fall! :)
Puss på er sööötnosar

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Sara!

Du skriver att du kommer att sakna alla sötnosar, kan du mena mig????????

asg

Kram

2009-07-05 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback