Do you remember the time?

Då får jag väl säga att Harry Potter igår var väldans bra... OCH rolig.. :) Så jag rekommenderar folket att se filmen, really! Men nu längtar man ju ihjäl sig efter 7an.. Tur är väl att man har läst boken då.. ;)

Idag har jag vart på gymmet med Johanna efter Lina åkte hem.. Så nu är mina armar spaghetti vill jag lova.. Sedan åkte vi till rymdtorget och handlade mat. Där träffar man ju alltid på sånna roliga typer med... Vi hörde visslingar efter oss utanför och väl inne..
Killen :"Hej, ursäkta.. han där är intresserad"
Jag : "jaha men så trevligt"
Killen: "HAHAHAHAH hon sa såå trevligt"
Jag antar att det inte var svaret han ville ha eller? Men vad förväntar pojkarna sig i en mataffär... speciellt när de leker 2:a klass och frågar åt kompisen.. haha. Trevligt pojkar, trevligt.. Men inte denna gången. haha.

Jag & Johanna i våra bästa (och skabbigaste) dagar..


Så nu är man fortfarande mätt efter att ha gjort tacos med Johanna (som vanligt) och sitter och dricker kaffe gör jag med .. Och så håller jag tummarna för henne att det går bra ikväll! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch, vilken skabbig fyllebild haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback