Blivande student

Då får man väl säga grattis till lilla mig som har kommit in på lärarutbildningen på Göteborgs Universitet till hösten :) Känns otroligt roligt och efterlängtat nu! Vill verkligen börja plugga nu och att ha kommit in i Göteborg känns helt underbart!

Förutom det, så har helgen vart otroligt lugn o fin.. Åkte till landet i fredags efter körskolan o träning med Jaz o bara tog det jättelugnt :) I lördags "firade" vi mormor som fyllde år med lite smörgås tårtao cheesecake =)
Åkte hem igår eftermiddag igen & åkte sedan hem till A på kvällen, vi hade det jättemysigt o dega så mkt det gick med lite film :)

Idag låg vi o drog oss jättelänge o kom inte upp ur sängen förän kl 12.. Vi åkte in till stan och åt "brunch" på hans favorit pizzeria.. haha.. Blev en smarrig kebab sallad =) Sedan stack han och plugga och jag åkte o hämtade mitt nya pass..
Sedan mötte jag upp Lina och vi åkte till Ica o köpte lite mat & glass.. Så vi fikade lite o sedan lagade vi tacos :)

Nu sitter jag o syrran o kollar på Beck =)

I morgon är det full fart med Jaz.

Puss på er 

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis Grattis Grattis till intagningen!

Du ska vara stolt att du kom in Sara och jag vet att du kommer att gilla detta.Du passar så jävla bra i detta yrke,du är KANON duktig och det vet du att jag tycker.

Detta klarar du med glans det vet jag/ du har med dig lite i din ryggsäck från det du jobbat nu. Om du undrar ngt och du vill att jag ska hjälpa dig (om jag kan)så RING bara det vet du!

KRAM

2009-07-15 @ 12:08:46
Postat av: Jennie

Grattis gumman, roligt för dig! :) vad ska du blir för lärare då?

2009-07-16 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback