A very nice day!

Idag har det vart en bra dag. Träffade Elin & Jennie på gymmet, blev inte så mkt av träning, mest flumm.. men fick lite gjort i alla fall.. Sedan åkte jag o Elin in till stan för att träffa Jennie K o käka lite. Blev lite sallad på Bagatelle, där jag också träffade Mikaela & Andrea. Efter det blev det lite shopping med. 1 vanligt brottarlinne + en sveeeein snygg kjol från Monki!

Det blev en sväng hem till Mikaela också, tillsammans med Johanna.. Vi skulle väl egentligen ha kollat film, men vi fastnade framför let's dance o en massa roliga stå-upp klipp på youtube. You gotta love Eddie Murphy



Nu måste jag ju sova.. God damn it...Match i morgon.
Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback