Nu var det ett tag sedan

Har inte skrivit sedan jag kom hem. Men jag har haft alldeles för mycket för mig! Men såklart så var Thailand underbart.. Kommer nog ett inlägg med lite bildeer kanske.. annars ligger det på facebook.. :)

Iförrgår träffade jag Lina för en fika. Hade ju en del att prata om efter 2 veckor! Det var mysigt, vi gick i lite affärer också.. Jag köpte mig en ny skinnjacka också! För min gamla e en aning för stor.. Sedan så vart det möte med handbollen o sedan hem till Lina för att tillbringa natten där.

Igår, fredag. Bästa dagen på veckan.. Arian kom hit & vi kolla film & Let's dance o hade allmänt mysigt! Trevligt trevligt.

Nu ska jag hem o hämta kläder tills ikväll.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback