Lördag lördag..

Vaknade idag att telefonen ringde. "Ååååh nej"  var min tanke vill jag lova. Jag låg ju o sov så gott! Det var i alla fall mormors syster som undrade om de var hemma än.. Men neeepp.. Jag gick tillbaka till sängen.. Och jag o Lina som sov över sov en timme till..
Vi spenderade dagen med att kolla Into the blue & Käka ben&jerrys :D Haha.. man behöver ju faktiskt sånt ibland med. Men nu måste Sara skärpa sig med sånt! Inget godis, ingen glass! INGET! haha.

Efter att Lina hade gått åkte jag o Mamma till Agga & David för att äta lite mat. Gott :) De är verkligen de goaste människorna som finns! Agga är min mamma nr 2! Love her! :) Och bara för det söp hon ner mig. Hon o jag drack vin.. lite för mycket. haha, herregud. Ingen fara på taket så sätt, men roligt roligt.

I morgon funderar jag på att åka in till stan o väga mig. Och antagligen kommer Arian hit på kvällen.. Har fixat Patrik 1,5 filmen till honom som han ville se... Får väl se vad som händer.. =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback